FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Som annonstexten säger så är det Halland som gäller.
Jag är en programmerare som sitter på massor med ideer till både hemsidor och applikationer för mobiler och tablets. Vissa av dem är bra, vissa mindre bra. Har börjat programmera ett flertal gånger men sedan har det alltid tagit stopp då jag inte tycker designen blir tillräckligt bra. Vad jag söker är någon att utveckla ett samarbete med när det gäller designbiten. Kan du även programmering och vill vara med på den biten är det också givetvis välkommet, får du bara en större bit av kakan. Själv är jag i början av min utvecklarkarriär och jag programmerar i både php, java samt C#. Jag är ekonomiskt oberoende två år framåt och gör det här för jag tycker det är en kul grej samtidigt som jag upptäckt ett visst behov för de saker jag vill utveckla för internet. Känner du att du kan bidra och att du är rätt person för ett samarbete som är mer långsiktigt än kortsiktigt skicka din kontaktinformation så hör jag av mig med mer information. ps. Bespara mig kommentarer om att jag inte beskrivit mina ideer och dylikt, det finns tillräckligt med information i texten. Vi snackar om designarbete någon timme i veckan och eventuellt skulle jag kunna avlöna per timme men allt sådant tar jag efter jag hittat intressanta personer i Halland. |
||
![]() |
![]() |
|
|