FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hmm, trillar in bud på alla möjliga domäner i rasande fart.
Någon som har roligt? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag gillar den sidan längre, det sägs lägg ett bud, lägger man 10 euro och blir shockat med mot bud från de som äger domänen med 500 euro? varför inte starta budgivningen på det priset istället?
min uppfattning i alla fall |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hur tänkte du nu? Varför starta en budgivning för €10 om du inte tänker sälja för mindre än €500?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Fått flertal bud på mina domäner till utrupsbud och kollar man sedan upp användaren så har denna typ lagt upp på 4-6 andra domäner med total summor på 10k EURO eller mer. Trovärdigt? knappast. Det är typ 99% fejkade eller kapade konton som håller på sen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Hade liknande upplevelse förra veckan.. Startbud: 100 Euro .. motbud 2500 Euro.. Jo tjena. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Det var det jag ville sagt, hoppas att det blev bättre nu, ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Den bästa buggen är dock att man, efter man mottagit ett bud på 10€ , kan ändra utropspriset till precis vad man vill. Då kan det se ut som någon lagt ett bud på 5000€ på smågulakalsonger.se t.ex. :=)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Missdomain är den bästa köp och säljsajten enligt min mening.
Har sålt och köpt för många hundra tusen där utan problem. Och parkerar man på misspark så klättrar man snabbt på google av nån anledning. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Vet inte riktigt var du får dina siffror ifrån.. Det är omöjligt att stoppa alla idioter som lägger bud som de inte står för, men att t.ex. kräva verifiering med bank-id är ju inte direkt hållbart. Citat:
Det var felformulerad rubrik på det fältet, har ändrat det nu till 'Nuvarande pris' istället, så blir det lite tydligare vad som gäller. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|