FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag hittade den här:
www.blocket.se/eastereggs Riktigt klurigt är det. Någon som kommer förbi andra ägget? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Kul grej, hittar lite annonser men har lite svårt att hitta kategorin de letar efter.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Blockets förra ägg-tävling var ganska kul, jag kom faktiskt med i topp-20 listan vilket var roligt. Dock gjorde jag det för det var kul, jobbet var jag inte alls intresserad av. Får se om jag får tid över till denna tävling.. Gillar intiativet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
BarateaU, Då är du på rätt spår
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Den där rekryteringsassistenten...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Administratör
|
Jag placerade mig faktiskt på topp 3 förra gången. Deras sortering av listan var rätt märklig (updated_at typ), men plats ett, två eller tre tog jag hem.
Jag blev givetvis uppringd för att komma till en intervju, så blev även en kamrat till mig. Vi fick tider inbokade, flygbiljetter betalda, men när vi kom till plats så fanns det ingen intervjuare där, och hon som bokade biljetterna hade slutat och hennes ersättare var på kurs. Jag ville ändå inte ha tjänsten, men jag var nyfiken på hur rekrytering gick till på ett större företag. Jävligt dåligt gick det till. Bara så att ni vet.
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Känner mig dålig, fastnat på ägg 1(2). Antar att det har något med hexadecimala tal å göra? Kanske något med 144/1380?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Är klar med alla ägg nu.
Riktigt snygga uppgifter/lösningar på en två-tre av uppgifterna måste jag säga. Och vissa var ganska taffliga och overkliga. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|