FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Dags att rensa bland några domäner som inte används. Har tänkt mig en öppen auktion, dvs godtar endast bud som publiceras här i tråden. Högst bud när auktionstiden tar slut vinner domänen.
Auktionen slutar: 8 mars klockan 23:59 Köparna står för eventuella överföringsavgifter .NU domäner: Sokajobb.nu Utbildningar.nu - Startbud 2000 kr exkl moms JustinBieber.nu Mhandel.nu Presentbutiken.nu Värdekod.nu .SE domäner: Tibia.se Patroneronline.se Hotellrabatt.se Guldrabatt.se Hittarabatt.se Boky.se Hemlös.se Jobbify.se Larm24.se Presentgenerator.se Tvalbutiken.se Har möjlighet att fakturera. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag har fått en del mail om jag har någon statistik över dessa domäner, och lika bra att jag skriver svaret även här om några andra skulle undra.
Jag har tyvärr ingen statistik över de domäner som är listade här. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej, är det fortfarande ca 2500 kr för att göra en överföring på .nu?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Rätta mig om jag har fel, men jag tror den ligger på 2100 kr.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det beror på var och hur du gör det. På exempelvis Loopia är avgiften 2 387,50 kr, då sköter de allt pappersarbete. Vill du göra det själv kostar det 180 EURO (Idag ca. 1 500 kr) och görs då direkt med .NU.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Bjuder 100kr på:
Hotellrabatt.se |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Mina startbud:
Hotellrabatt.se - 200 kr Hittarabatt.se - 200 kr Boky.se - 200 kr Jobbify.se - 300 kr Exkl moms antar jag. Senast redigerad av altruixm den 2013-03-08 klockan 12:28 Anledning: Läste hela första inlägget. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ökar mitt bud på:
Hotellrabatt.se -> 400kr |
|||