FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Jag har följt forumet under en tid och gör nu mitt andra inlägg. ![]() Under den senaste tiden har jag försökt att läsa på så mycket som möjligt om SEO, byggande av hemsida och andra saker som är viktiga att tänka på. WN.se är fantastiskt när det gäller personer som delar med sig av sin kunskap. Jag har även köpt en liten hemsida för att lära mig hur det fungerar i verkligheten. Efter att nästan ha torrsimmat en tid är det dags för mig att få saker att hända. Jag förstår att jag inte på långa vägar är ett fullfjädrat proffs, där av detta inlägg. Det jag söker är en samarbetspartner, som vill jobba sida vid sida. Jag är i själen säljare och älskar affärer och att få saker att hända. Jag har valt att satsa på detta område och lägger då mycket fokus på det. Att kontakta företag eller andra personer för att fråga eller utveckla affärer och samarbeten är inga problem för mig. Jag brukar vara full av idéer och hur man kan utveckla och förbättra saker och ting. Du kanske är duktig på ”hemsidegrejen” men inte så duktig på kontakt och sälj. Där tror jag att det finns en stor potential att samarbeta. Du kanske även har en idé som du själv tror på eller kanske vill köpa en hemsida som redan finns men vill dela den ekonomiska risken och arbetet. Hör av dig på PM om det låter intressant så kanske vi kan göra fantastiska saker tillsammans! |
||
![]() |
![]() |
|
|