FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Chattade med en agent idag på deras site om att ändra namn servrar.
Blev lite fundersam när jag inte behövde ange kund id, lösen eller liknande. Han frågade enbart vilken domän det gällde och vilka servrar jag ville byta till och sen var det klart. Brukar dom inte fråga efter mer info så dom vet att det är rätt person dom chattar med ? Känns ju inte sådär jätte safe att man kan ändra grejer utan att ange sko nr. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det är inte så att du var inloggad i kontrollpanelen och att agenten kunde se det?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Inloggad var jag dock inte från samma webb läsare och med vpn men han kanske kan se det ändå.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Normalt sätt sköts alla ompekningar via ärenden, vi godkänner inga ompekningar via chatten direkt. Detta så att allt går rätt till och vi kan spara historik på vem som begärt ompekningen.
Nu sparas även all chatt historik så jag kan kontrollera imorgon exakt vad som blev galet här. Mvh Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|