FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej alla webmasters!
Okej. Jag är ute efter ett relativt långtgående samarbete med lite olika facebook sidor. Jag skulle vilja köpa inlägg någon gång i veckan, under hela våren 2013. Det handlar om poster om bloggtävlingar och lite sådant. Inläggen kommer typ se ut som: "Nu har det kommit upp lite nya bloggtävlingar på vitorm. Gå till deras facebook sida för att läsa mer. Du kan den här gången vinna iphoneskal". Målgruppen är främst tjejer mellan 16-25 år. Men helt andra målgrupper kan också vara intressanta. Det blir dock inte lika frekventa inlägg, eftersom många av dessa bloggtävlingar kommer vara inom kläder, hudvård, smink osv. Det kommer dock förekomma tävlingar inom det mesta. Om det här låter intressant, PMa mig med information om din facebooksida och om priser osv. MVH Johan på Bloggsystemet vitorm. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Bump :P......
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hur bra betalar du?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det beror lite på hur stor sidan är, vad den handlar om osv. Jag har inte köpt inlägg förut men en grov uppskattning jag gjort i mitt huvud är 1öre/like för varje inlägg. Om du skickar ett pm eller säger vilken sida det skulle gälla, kan vi säkert komma överens om ett pris.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Antalet gillningar sidan har menade jag.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Okej, min definition av stora facebook sidor kanske skiljer sig mot vissa andras. Jag tänker mig alla sidor större än tusen likes som stora.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|