FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej
Har funderat på att skapa ett forum men vet inte riktigt vilket jag ska välja. Letar först och främst efter ett forum som är gratis men ingen reklam på. Om man behöver betala för att slippa reklamen vad kostar det isåfall? Någon som har andra erfarenheter att dela med sig av gällande att skapa forum? Är tacksam för alla svar ![]() Mvh Rainman |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Finns ju några forumplugins till wordpress, här har du ett exempel på en lösning som jag har på en av mina sidor: Mingle Forum
Reklam väljer du själv om du vill ha ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag skulle starkt rekommendera att du använde dig utav vBulletin även fast det kostar lite.
Det brukar vara folk som säljer sina licenser på forum lite överallt för en relativt billig peng. Se till att du kör version 3.8.x då de är mest stabila och har flest mods tillgängliga. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Okej ska kolla på era exempel
![]() Vad tycker ni om phpbb? är det bra/dåligt? Mvh |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
phpBB är ett kraftfullt forum som jag tycker är mycket bra. "Få vad man betalar för" tycker jag låter lite negativt tänk på WordPress, Joomla och så vidare. Många av de största systemen är både gratis och poppulärast (och rimligtvis då också bra annars hade ingen använt dem) och gratis.
Kort sagt, gratis behöver inte betyda dåligt. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|