FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej
Jag har en del gamla produkter som har blivit ersatta av nya produkter. 1. Tänkte fråga om det är bättre att uppdatera dessa gamla produkter med ny information gällande den nya produkten, eller om jag kan skapa en helt ny produktsida i min webbshopp med en uppdaterad produkttext och redirecta den gamla produktlänken till den nya landningssidan för produkten? 2. Ny content i form av ny sida är kanske bättre än ny content i form av uppdatering av gammal sida? 3. Kommer jag då (alt2) få behålla samma plats i googles söknätverk om informationen är lika relevant? Enda skillnaden är att det är en ny produkt med lite bättre specifikationer, utseende och delar. Tack på förhand! Senast redigerad av Lancelot den 2012-11-20 klockan 18:08 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
bump bump bump bump
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Skapa ny sida och redirecta. Förutsatt att du inte har en massa länkar in på den gamla sidan så är det lugnt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tack, då gör jag det! Vad händer om det finns massa länkar in på den gamla sidan?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Sedan handlar länkar om att de ska vara relevanta, men baserat på att dina produkter lär vara snarlika borde det inte vara ett problem. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|