FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej,
Har 2 stycken kraftfulla servers liggandes i colocation hos Patrikweb i Avesta som jag nu vill sälja då jag flyttar mina affärer utomlands. Varje server är bestyckad med följande: 1U (tar liten plats = billigare för colocation) 2 st Intel Xeon Quadcore 2,5 ghz (dvs 20 ghz totalt per maskin) 8 GB Ram 150 GB 10k RPM velociraptor hårddisk IPMI kort för fjärrstyrning (styra servern utan att den behöver bara igång) (Supermicro) Servrarna är köpta totalt för 38 104 kr (exkl moms) i mars 2009. Kvitto och specifikationer: http://f.cl.ly/items/1A3x1B032X0s0a3...50.10%20AM.png Kvitto fås med såklart. Servrarna är som sagt riktigt kraftfulla och har använts för spelserver-uthyrning. Servrarna är redo att användas direkt och jag ser helst att ni tar över colo-kontraktet jag har med patrikweb där jag betalar ynka 350 kr exkl moms per server i månaden. Trafik: 1.5Mbit efter 95th. (tror inte man hittar billigare i Sverige faktiskt) Har precis betalat faktura för 3 månader framöver så det ingår gratis colo t.o.m. 30e juni. Säljer dessa 2 tillsammans för 20000 exkl moms eller högstbjudande. Frågor osv går bra i tråden |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
*Bump* *Bump*
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Är det inte i Alvesta?
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
*bump**bump*
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Dessa finns fortfarande för försäljning!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Sänker priset till endast 15000 exkl moms!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
*bump**bump*
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag bjuder 3000kr styck om dom kan skickas.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag bjuder 4000kr styck!
|