FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hallå!
Tänkte se ifall det finns någon duktig person här som skulle kunna tänka sig att domänerna skulle kunna vara värda. (OM de är värda något haha) Ingen av domänerna används idag dock. ungaentreprenorer.com ungentreprenor.com ungforetagare.com ungtforetagande.com Ha det bäst! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Utan .se blir värdet relativt lågt. Ung Entreprenör finns ju också sedan länge så det känns ganska meningslöst att försöka sig på något liknande med samma namn. Bättre göra något nytt.
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jag är övertygad om att de är värda "ett minusbelopp", dvs har de snarare kostat det belopp man/du betalt för dem. Det kan förstås ändra sig om någon råkar vilja ha domänen eftersom den heter samma som deras eventuella satsning. Sådant förekommer och då blir förstås situationen en annan. Jag påstår inte att domänerna är "dåliga" på något sätt, men det krävs förmodligen lite tur att hitta en köpare.
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. Senast redigerad av Captain Thailand den 2012-07-17 klockan 05:01 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Okej! Tack för svaren! Försöker inte hitta någon säljare eller så utan ville bara höra rent allmänt
![]() Mvh |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|