FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Då en trevlig postar vid namn Fredrik NAS eller dyligt tydligen är för cencur och inte orkar med att vissa människor vill byta erfarenheter om dåliga webhotell så frågar jag nu först om det är okej om jag delar med mig med den väldigt tråkiga upplevelse jag har med Binero just nu...
Jag försöker nämligen byta namnservrar. och får 80% upp felet .. okänt fel försök igen senare..... spelar egentligen ingen roll vad jag gör utan bara det att jag försöker göra det själv. Någon annan som haft samma problem. Hoppas att det är jag som gör fel naturligtvis. Enklare att ändra på det problemet ;-) PS. stör det dig som läsare att jag söker stöd och tröst här så får du väl helt enkelt få mig utkastad... trodde nätverket var för alla som tyckte precis allt möjligt... |
||
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
![]() |
||
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Skrivs mycket dåligt om binero tycker jag.
Måste säga att jag haft binero i flera år nu och är super nöjd. Visst, jag har inte livsviktiga sidor som kräver 100% uptime. Då ska man nog titta på lite mer avancerade alternativ. Men de strul jag haft har jag snabbt fått hjälp att lösa. |
||
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Trevligt att bli omnämnd, men menar du verkligen att det behöver motiveras varför man på ett forum inte bör hänga ut ett företag genom att skapa en "precis allting som är fel med detta bolag" tråd? Man skapar en tråd om ett visst specifikt ämne, avhandlar problemet och låter den dö/avslutar den.. om man låter trådar bara bygga på i all evighet så försvinner all saklighet i tråden. Skadar inte heller att ha sakliga rubriker på trådar. |
|||
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Administratör
|
Citat:
Och eftersom du redan fått hjälp stänger jag även tråden då det inte finns så mycket mer att diskutera.
Stängt ämne |
|
|