FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Tjena,
Nån som tror att tex Binero eller nåt annat vettigt webbhotell kommer köra nån skön sommarkampanj i sommar? Är i behov av ett nytt hotell men vill inte köpa idag om nån tex drar igång en skön kampanj nästa vecka, typ som Binero gjorde förra sommaren. Vad tror ni? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
ett webhotell vid namn gråtsten har sommarkampanj där de nu har webbhotell för 1 år för 15 kr, de är det enda jag vet om idag
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Sommarkampanjerna kommer säkert flöda in efter midsommar någon gång
![]() Dock en spekulation från min sida |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Är det inte meningen man skall vara ute på sommaren? Kampanjerna kan vänta tills vintern
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det är bara skräpkonton till 90% man får på dessa kampanjer vilka belastar de mest utsatta SANen ännu mera på de stora webbhotellen och byter nästa år till nästa kampanjerbjudande.
Det är oftast de befintliga kunderna som får stå för kostnaden i segare support och segare servrar. Tror Sverige skulle behöva stabila webbhotell för det har vi kunskap att leverera. Vi man ha billigt får man simma över sundet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Oderland: Så behöver det verkligen inte vara tror jag. Bara för att ett företag vill generera fler kunder genom att erbjuda ett bra välkomstpris för att visa sina tjänster och få människor intresserade så behöver det inte belasta befintliga kunder. Kan ju vara ett alternativ till att lägga ut X antal kronor på annonsering.
Såg att Loopia kör liten EM-rabatt: http://blogg.loopia.se/2012/06/08/de...et-an-fotboll/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
För övrigt har ju Loopia helt fel, det finns inget annat än fotboll de närmaste tre veckorna ![]()
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|