FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hejsan!
Vill sälja en av mina affiliatesidor inom smslån. En affiliatesite som senaste 12 månaderna dragit in drygt 27.000 kr. Befinner sig i en stigande trend inkomstmässigt. Inkomster från Adtraction, Double och Adsense. 80% av intäkterna via affiliate. Siten i fråga har varit i min ägo sedan början av 2010. Jag spenderar ungefär 5 minuter åt siten varje månad för något länkbyte eller liknande. Mer än så är det inte. Den sköter sig själv. Ev. uppdaterar jag några priser på smslånen varje år. Siten består av drygt 25 sidor med recensioner för smslångivare samt sidor för olika lånebelopp och priser. Den är byggd i WP med ett tema jag köpt och redigerat lite. Säljer för att jag behöver pengar för andra projekt. 90% - Organisk trafik (sökmotorer) 5% - Direkt 5% - Referring Startbud: 50.000 kr Frågor besvaras via pm. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Fått många frågor om hur jag säljer.
Som företag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Vill även förtydliga att det inte är siten i min profil det handlar om. Fått många frågor om det också.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Bud på 50.000 har inkommit.
Minsta nya höjning: 5000. Budgivningen slutar kl 11:30 imorgon (7:e mars). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Bud på 55.000 har inkommit.
Minsta nya höjning: 5000. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Om det mot förmodan skulle dyka upp bud i slutminuterna förlänger jag auktionen 10 min.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Budgivningen är slut och vinnaren är meddelad via e-post.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Grattis till köpare och säljare, kul att se att det fortfarande går att göra business på WN
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|