Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Samlingsfakturor utan redigeringsmöjlighet

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-01-05, 14:30 #1
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
Standard Samlingsfakturor utan redigeringsmöjlighet

Loopia är för de flesta det självklara stället att samla sina domäner än så länge men jag har tyvärr också en del domäner på annat håll. Nyligen fick jag en samlingsfaktura på domäner från City Network. Där verkar det inte gå att redigera fakturan alls? Förstår inte alls varför man skickar ut samlingsfakturor och inte ger denna möjlighet. Hos Loopia är det enkelt och även hos Binero, som kör samma system för sin kontrollpanel numera, finns detta alternativ vilket genast gör dem 10 gånger bättre gällande domänadministrering. Är det fler webbhotell som skickar ut samlingsfakturor på det här viset?

Sedan förstår jag inte alls hur City Network tänker. De har autoförnyelse som default på sina domäner. De säger sig sedan stänga av webbhotellkontot om man inte betalar en domänfaktura i tid och att domäner inte förlängs förrän fakturan är betald. Vad betyder "autoförnyelse" egentligen? Har jag betalt för en domänförnyelse så vore det ju högst märkligt om den inte skulle förnyas... Även här är allt betydligt smidigare och mer logiskt hos Loopia.

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:16.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017