FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej jag vet inte om denna tråden har en bättre avdelning om så är fallet så kan mod flytta den.
Jag har sedan ett halv år tillbaka legat på första platsen på google, fram tills nu. Såg nu att en stor tidning har med mitt nyckel ord i en artikel vilket gör att den självklart toppar mig då den redan är stor. Hur gör jag för att ta tillbaka första platsen?Skicka ut massa nya content? JB |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Sunburned har helt rätt. Dessbättre kommer artikeln bli mer eller mindre inaktuell, så du har ALLA CHANSER att få tillbaka förstaplatsen! Ps. Jag har tappat motsvarande med en sajt efter tio år som etta. Men det är Wikipedia som gått om. Jag får hålla tummarna för SOPA! *ja jag skojar*.
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Thanks Guys. Bara att fortsätta att jobba.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Optimera relevant mot det nyckelord du vill hamna högre upp igen upp. Dvs aldrig dumt att skapa en kategori för ett specifikt nyckelord och skapa bra artiklar med hög relevans mot nyckelordet. Länka in till artiklarna på ett relevant sätt. Brukar göra att man får ett stabilt result i SERPEN för nyckelordet.
Wiki är lite svårare att slå ner om man inte har gjort rätt från början ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Ja, har en PR9 sida etc ;-)
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Ha nu tog jag första platsen igen
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Bra där!
Kör hårt, så det inte skiftar i toppen igen.
![]() |
Svara |
|
|