FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej,
Tänkte sälja en design som inte kommer att komma till användning, designen kan som bäst användas som webbhotells sida men även i andra syften. Designen innehåller startsida samt en undersida. Hemsidan är kodad med CSS & HTML, och allting är väldigt simpelt och lättnavigerat. Dessutom snygg! Demo: www.freakdesign.se/ceeglo Designen säljs för exakt 1600 kr, därpå kan domäner köpas till. Designen blev specialdesignad till vårt nya webbhotell, dock så är vi nu tvungna att lägga ner. Och säljer därför designen samt domänerna. Säljer även två stycken domäner, ceeglo.se samt ceeglo.nu. Vill du själv driva ett webbhotell med vår domän och ett system? Då har vi det med, http://idevspot.com/idev-autohost.php, köptes för ungefär 200 kr. Allt säljs, med domäner och system, för totalt 2000 kr. Betalning sker via banköverföring. Är du intresserad? Skicka då ett PM till mig, frågor sker även via PM. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Säljer endast designen nu, för 1500 kr :-
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
bumpar upp lite :-)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Dagens tips, skall du sälja se till att det först fungerar.
Logotypen saknas på startsidan. Du får JSfel direkt på sidan. Detaljerad information om felet på webbsidan Meddelande: 'document.getElementById(...)' är null eller inte ett objekt Rad: 12 Tecken: 3 Kod: 0 URI: http://twitter.com/javascripts/blogger.js |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Vi sänker nu priset lite, 1000 :- för endast designen!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Hur som helst så är det ju ett struntfel som lätt korrigeras. Att köra externa js är ju alltid lite risky och bör normalt sett undvikas om möjligt.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2011-12-02 klockan 15:35 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
500 kr, bjudet!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Bump..!!
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Visst kan det vara pga krock eller beroende av något som saknas. Men om Twitter har en "klistra in detta på din site så är allt frid!" så ser jag det som att det är upp till dom att koda skriptet bättre. Men jag förstår din poäng, och jag tror du förstår min med. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|