FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Som de ser ut nu så lansera Facebook sin nya design den 23 december!
Ett exempel hur den kommer se ut hittar ni HÄR! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag tycker att den är skitjobbig. Riktigt rörigt.
Jag gillar den inte över huvud taget faktiskt. Fruktansvärt jobbig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
jaha, har inte alla den redan? Jag har redan vant mig nu. Är det 1 eller 2 månader sedan den började rullas ut?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag gillar den faktiskt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Använder inte Facebook utöver API och lär inte börja göra det nu heller
![]()
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
kanske dags att vara kreativ och utnyttja det stora utrymmet. Här finns lite tips
http://www.hongkiat.com/blog/creativ...meline-covers/ |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag gillar timeline!
Det känns väldigt fräscht och nytänkande. Timeline kan nog vara det bästa och smartaste Facebook gjort. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag gillar den också och har använt den i många månader. Däremot saknar jag ibland det gamla loggen just därför att jag får mer information på mindre utrymme. På tidslinjen samlas allt i boxar (vilket är snyggare) men kräver mer scrollande..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Man kan ju aktivera den manuellt på sidan TS länkade till. Det har jag gjort för ett tag sedan.
Det är enklare att hitta händelser längre bak i tiden, men upplägget känns lite krångligare, men det är säkert en vanesak som med allt annat. Jag gillar nytänkandet i alla fall! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Trodde den var lanserad, sist jag kollade i på Facebook developer sidan stod det att den skulle lanseras om en vecka och det var i början av oktober. en aning försenad då.
![]() Vet inte vad jag tycker om den, vissa saker gillar jag! t.ex att dem lyfter fram appar lite mer.. som t.ex spotify. men jag gillar inte att den tar upp väldigt mycket yta.. känns som man scrollar mer, men över lag tycker jag den är bättre än innan. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|