FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hejsan.
Jag driver (drev) http://html-tips.se med htmltips.se pekandes mot html-tips.se, och har, egentligen inte tappat intresset, utan mer tappat tiden till att fortsätta skriva inlägg. Därför är det nu läge att sälja sidan till någon med mer tid och som tros sig kunna driva sidan till den nivå som sidan förtjänar. Jag har inte tänkt så mycket på priset, så jag skulle föreslå en aktion. Startpriset startar på 1000kr, och minsta höjningen är 100kr. Besöksantalet är egentligen inget att tala om, den är så pass låg.. Jag gick in på analytics, och vad jag kan se så är det ca: 100 besökare per månad.. Max har jag haft 400 på en månad, och typ 95% av trafiken kom då från wn. hehe Finns väl inte så mycket att säga mer om sidan.. Jo förresten, den har PR3, om det intresserar er. Frågor? Ta det i tråden eller via pm, så ska jag försöka svara på dom så fort som möjligt. Jag säljer som företag, ev privatperson. Som företagare så tillkommer moms. PS. Sidans layout har sålts en gång tidigare, till en medlem här på WN. Ser personen i fråga denna annons, får du gärna berätta för oss alla vad du gjort av designen! Med vänliga hälsningar Fredrik Jonsson |
||
![]() |
![]() |
|
|