FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag har gjort en komplett webbsida som är redo att användas.
Jag har inte gjort någon undersökning på vilken målgrupp jag kommer rikta mig emot. Hur tycker ni jag skall få besökare till sidan? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Vi vet ingenting om vad det handlar om och ska gissa oss till hur du bäst får besökare?
![]()
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det handlar om personer i 13-30 års åldern, främst för kvinnor. Amatörer eller proffs på att skriva egna berättelser, noveller och sagor. De kan publicera de så alal kan se och kommentera
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag frågar för att kunna förstå och fundera på hur man "raggar" besökare, det är inget ifrågasättande.
Vad "får" personer som skickar in en text förutom att se den på nätet och ev kommentarer från andra? Mao "What's in it for me?" om man jämför med andra novellplatser eller att sätta upp en egen blogg? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Är det en svenskspråkig sajt (eller engelskspråkig)?
Ska användarna kunna regga sig och logga in på en lösenordsskyddad del? Det är antagligen en omfattande konkurrens inom detta område. Kanske kan du locka till dig användare genom att nischa dig, dvs välja ett väl avgränsat och preciserat område, ex. självbiografier/egna livsöden. Annars är väl det generella rådet att du måste fylla din webbplats med ett bra innehåll, som lockar besökare. I ditt fall skulle jag kunna tänka mig att det handlar om informationssidor som berättar om vad som kännetecknar en bra självbiografi (tex). Råd till författare, skrivtips, tips på litteratur (både exempel på publicerade verk och exempel på metodböcker som ger tips och råd till författare) osv. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|