FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Tjo!
Satt och uppdaterade lite på mina hemsidor när jag märkte att FTP:n slutade att fungera, tänkte att det är väl bara tillfälligt. Men när jag provade logga in på loopia för och se ifall dom skrivit ut något underhåll kommer jag inte ens in på min inloggning. Någon annan med loopia konto som har samma problem eller kan det vara enbart för mig? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Funkar för mig. Iaf kundzonen och via appen. Har ej ftp-inlogg till hands så jag kan ej testa det åt dig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Även FTP fungerar för mig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack, det kom igång nyss, vettefan vad som hände. Stod systemfel när jag försökte logga in hela tiden.
Men nu fungerar det ialla fall ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
det är väldigt ofta småavbrott på loopia.inte bara ftp:n utan mail och webb, dagliga avbrott.
Eller som dom fint kallar det...Vi upplever just nu vissa störningar i nätverket. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Varierar nog väldigt. Själv så fick jag 100% upptid förra månaden fram t.o.m. det att mitt konto hos Pingdom gick ut (ca 20 av 30 dagar).
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det där tycker jag snarare har varit typiskt för Binero men visst har även Loopia haft en del problem, framför allt med mail.
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
har bytt server 4ggr under dessa år så det kan ju uteslutas att just min server knackar. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|