FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vi på Webbgaraget har precis släppt en tjänst som löser ett av dagsläget största i-landsproblem. Vi var trötta på att behöver refresha Postens site varje gång vi ville ha status på paket vi hade beställt och knåpade därför ihop Leveransrapport (leveransrapport [punkt] se).
Det vore kul med lite åsikter från andra än bara vänner och bekanta. * Framgår det tydlig information om tjänsten som tillhandahålls? * Förstår man hur formuläret ska fyllas i? * Får man bra feedback på om något är felaktigt ifyllt? * Skulle din mamma eller mormor förstå? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Men Posten ger ju redan denna tjänsten..... att man får leveransrapport via sms eller epost om jag inte har fel.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jovisst, skulle ha nämnt det. Posten erbjuder tjänsten till sina kunder (webshoppar), men dessa erbjuder i sin tur inte det till sina kunder (t ex Dustin).
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|