FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
En sajt som nu annonserar för fullt hos bl.a FaceBook är nätbutiken Jackorbutiker.com. Om man går in på sidan upptäcker omgående många frågetecken bl.a om prissättningen eller en copyright information längst ner på sidan som gäller mellan 2006-2015.
Någon som känner till mer om denna sajt? Har den granskas tidigare? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det är inte nödvändigt med en granskning för att sätta etiketten bluff på den sidan
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Otroligt! Jag hade en dejtingsida och ville annonsera på facebook. Eftersom jag hade en en lättklädd tjej på "kontakta oss" sidan så blev jag nekad pga facebook policy.
Jackor butiken är ju en ren kopia och olaglig som fanken... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det är många nu som köper jackor, så det är ju rätt tid att annonsera...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Citat:
http://www.internetsweden.se/kinesis...re-uppskattat/ Nu ska jag inte länka för fullt, så att mitt svar blir censurerat, men jag gick ut med en konsumentvarning för just dessa sidor i börjab av månaden och listade drygt 4000 domäner, sedan har TT och ett 50-tal tidningar skrivit om det och P3/P4 kört ett inslag - rulla ner lite på min blogg så ser du inläggen. Nu visas inte den butiken för mig i FB, men någon får gärna ta en bild på annons och omgivning, så att det syns att det är FB, och skicka till [email protected] - det skulle uppskattas! //Peter Senast redigerad av Internet Sweden den 2011-10-28 klockan 02:23 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
|
Något lurt är det med den där sajten..Gör whois på den..
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||