FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Skulle logga in på Binero och såg att de har .eu-domäner för 25 kr styck, ganska billigt. Någon som har koll på 2:a handsmarknaden för .eu? Hur ser det ut med språkfördelningen? Är svenska generiska ord gångbara eller är det internationell genomslagskraft på .eu? (engelska ord)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Att nyregistrera domäner och tjäna pengar på det... tja, chansen finns ju om du är duktig. Men den blir ju inte större under .eu
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Skulle inte ens köpa en inarbetad sida på .EU
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tack för alla svar.. Ska ta detta i beaktan. Men det är sant, jag kan inte komma på en enda sida som har .eu. Har aldrig varit på ngn sådan heller, jo eurid.eu såklart men ingen annan, haha...,
Dock så verkar någon/några tro att .eu ska slå bra i och med att det är ganska mycket reggat som bara är parkerat idag ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
kör man en sökning site:*.se respektive site:*.eu så finns där 4ggr fler eu domäner indexerade med ett innehåll så man skall inte förkasta .eu helt...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Håller absolut med dig, .eu-domäner är inte alls så värdelösa som en del försöker få dem att framstå. Däremot så är svenska ord på .eu kanske inte en höjdare men det gäller ju i princip samtliga toppdomäner.
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
skulle gissa på att andrahandsmarknaden är större för eu (över hela brädet) om man följer de rapporterade säljen
jag hade endast investerat i kategoridödare (på engelska) under .eu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
categorykiller.eu reggad
![]() Skämt åsido... Ska bli spännande att följa utvecklingen för .eu Tyskarna handlar mycket med domäner vad jag har förstått? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|