FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det känns som att jag har gått igenom majoriteten av alla advertisement plugins som finns för wordpress utan att hitta någon jag gillar.
Jag vill kunna bestämma så att det t.ex endast visas tre stycken annonser / sida. Anledningen till detta är att det självklart blir överflödigt med annonser om varenda inlägg ska ha en annons i sig. Jag vill också kunna bestämma att dessa annonser ska vara placerade under själva inlägget, alltså inte ovanför eller mitt i. Någon som vet någon bra? Har nämligen hittat tillägg som tillåter mig att bestämma vart i inlägget annonsen ska befinna sig, och massor av flera avancerade funktioner; men inget tillägg där jag kan bestämma hur många annonser som ska visas / sida. Tack |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Titta på openx, testa fria hostade hos dem för att se lättare hur de funkar.
Sen kan du sätta upp en egenhostad openx, finns fri version. Så kan du ha en primär annonsserver för alla dina sidors annonser och sedan placera openx koden på dina sidor. Så kan du bestämma vilka ads som ska visas efter vilka regler som du kan skruva på. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Fungerar OpenX med javascript samt HTML koder från affiliate nätverk också? Isåfall är det definitivt ett alternativ.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det slutade med att jag bestämde mig för att koda in det själv i mitt tema så att annonserna endast visas tre gånger per sida.
Så problemet är löst. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |