FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Halloj,
är det inte idag iOS 5 (2011-10-12) den skulle släppas? när jag kopplar in min iphone till itunes så står det "Du har redan den senaste versionen".... någon som vet när det "verkligen" släpps... och nej vill inte ladda ner developer versionen, har den redan på en annan telefon. utan vill få ner den till telefonen den rätta vägen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
DU det har du rätt i! Har längtat.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ja det är sagt att det ska släppas idag. De ligger ju efter i tiden där borta i USA. iOS3 och iOS4 släpptes runt 19.00 svensk tid tror jag.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
går att uppdatera nu!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Det var på tiden! 10 minuter över... suttit nu i 10min och tryckt på "leta efter uppdatering" i itunes... men äntligen!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Man blir så less på Apple.
Försökt få ej ja eller nej på om man kan göra sitt apple id till store account utan att behöva skapa ett jäkla apple id till. Efter 10 mail där de hänvisar mig till att skapa nytt konto kan man ju ana svaret men de vill fortfarande inte bara inse att det suger i användarvänlighet att låsa in mig totalt. Macbooken må vara bra men Apple suger. Så nu fick jag ur mig detta ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
- - - - - OS X 10.7.2 och version 4.4 för Apple TV är också ute i samma veva, båda med iCloud-koppling. Även Aperture 3.2 med iCloud-stöd. Lite besviken att de inte uppdaterar Pages 09 för OS X med iCloud-koppling i samma veva, känns lite b att behöva ladda upp via webben. Antar att det kommer den närmaste tiden. Senast redigerad av Adestro den 2011-10-12 klockan 21:57 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|