FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
En kund till mig vill expandera till en skräddarsydd webbutik. Då jag inte har så stor erfarenhet inom betallösningar så letar jag efter seriös webbshop som kan hjälpa mig med detta.
Kunden har en ganska smal budget för hemsidan (ca 15 000:-) så jag har börjat kolla på OpenCart istället för färdiga webbshoppar online (tex askas.se / prestaworks.se) som skulle kosta ca 30-50 000:-. Det jag letar efter är en svensk seriös leverantör som kan OpenCart från grunden. Krav på leverantören: - Erfarenhet inom OpenCart - Installera OpenCart - Ansvara för betallösningar, som tex Klarna och kortbetalningar. - Ansvara för driften av hemsidan (som ligger på deras servrar). Är det någon som kan tipsa om en bra svensk OpenCart leverantör? Jag har varit kontakt med opencart.nu / jbnmedial men dom verkar ha väldigt mycket att göra just nu och fick inte svar förrens 7 dagar (efter två påminnelser av mig). Saxat svar från JBN "Vi kan idag uppfylla kraven som OC leverantör till dig. Dock är vi mitt i en stor omstrukturering i företaget och har projekt över öronen just nu." Ifall ni hellre vill svara mig via PM så går det lika bra! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|