FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Letar efter prisvärd eposthosting med vettig panel. Rackspace, Google Apps, Outlook etc. känns lite onödigt "stora", jag behöver ingen kalender, fillagring eller officesvit på köpet. Och andra som namecheap etc. skalar väldigt dåligt (i pris) när man vill ha flera domäner, konton och alias.
Den bästa lösningen jag kan hitta är helt enkelt ett konto hos One.com med 15GB för valfri disponering. Känns som att det finns ett hål i marknaden här? Skulle vilja en liknande lösning som cloud-VPS fast för e-post. Senast redigerad av Adestro den 2014-08-08 klockan 16:50 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hos oss väljer du en global quota, och tilldelar sedan varje epostkonto från det.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
jag snurrar några domäner hos zoho.com/mail/ , dock med risk att det är för stora som du säger. 25 gratisanvändare rätt bra lösning efter att nyreggade domäner hos google började kosta deg... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jo, lägger man dessutom till "bounced mail/spam" som också upptar resurser (alltså kostnader för hosten) så blir det ännu en parameter som är svår att ta "rätt" betalt för.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |