FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!
Hade skit tråkigt förra veckan så jag snickra ihop en sida. www.vartfanärfesten.se Lite feedback vore trevligt och gärna om ni vill lite ider ![]() Eller kasta skit på hela sidan ![]() /Dennis |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Tycker sidan i sig är väldigt bra och simpelt utformad (vilket är positivt i min mening). Det enda jag stör mig på är att själva bannern känns avklippt i toppen. Skulle önskat att högtalarna skulle slutat någonstans och inte bara blivit avklippta.
För övrigt, rolig idé! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Lättsamt och trevligt. Varifrån kommer grafiken i headern?
Några språkfel är det enda - kom ihåg är ihopskrivet och sen står med liten inledande bokstav i början av sista meningen. Ett till språkfel är lite allvarligare kanske. Du har ett grammatikfel i domännamnet - vart anger en riktning, inte en plats. "Var fan är festen" är det korrekta.
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
ajaj ja det va ju kanske inte så bra att domännamnet blev "fel" :/ Men låter ju bra att sidan är lättsam och trevlig ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tyckte den var snygg, sen vet jag inte om jag har några fler synpunkter än vad som redan påpekats.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vad har du för adress? Tänkte bjuda på fest hos dig!
Din tjänst kommer missbrukas och är därför inte bra. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Jo risken finns ju att den kan missbrukas. Och skulle jag märka att folk klagar så får man lägga ner sidan. Annars är min adress Gulsporregatan 13C 72228 Västerås. Glöm inte kryssa i JA på frågan om jag bjuder på spriten. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|