FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej,
Har du en 3,5" SATA-hdd som ligger och skräpar och som du vill bygga en externHDD av eller nåt annat behov så säljer jag nu en hårddiskkabinett av märket LogiLink. Aldrig använd och säljes pga av felköp då jag behövde en kabinett till IDE Pris 100:- eller bud. Finns i centrala Sthlm, eller vill du att jag ska skicka den står du för frakten Specification: • Alumium • Compliant with both USB 2.0 and USB 1.1 standard specifications • High-speed data transfer rate up to 480 Mbytes • Complies with 3.5" SATA specification revision 1.0 • Supports 8-bit/16-bit standard PIO mode interface • Supports power down mode and USB suspend indicator • Supports wake-up ability • Compliance with USB 2.0 electrical specification • Supports USB High-Speed and Full-Speed Operation • Compliance with USB Mass Storage Class, Bulk-Only Transport Specification • Supports Windows 98SE/ME/2000/XP/VISTA/7, and Mac OS 8.6 or greater • Color: Black Package contents: • 1 x USB to SATA HDD enclosure Black • 1 x USB Cable • 1 x User Manual • 1 x CD Driver • 1 x External Power supply (12V, 2A) Packaging Information: • Packing Dimension: 265x180x52 mm • Packing Weight: 0.75kg /Robert |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|