FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: Vilken domän register föredrar du av dessa två? | |||
Godaddy |
![]() ![]() ![]() ![]() |
5 | 50.00% |
Dynadot |
![]() ![]() ![]() ![]() |
5 | 50.00% |
Antal röster: 10. Du får inte rösta i den här omröstningen |
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Just nu har jag domäner hos båda men har tänkt flytta alla till en av dessa. Kan själv berätta att har inte upplevt något krångel på någon av dessa. Men Vill fråga er vad ni har upplevt och tycker om dessa två domain registrerings företag . Så Skriv vad ni tycker om dom så har jag lite underlag om vad jag ska välja och varför.
/Fredrik |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Reggade HoldemRoulette.com hos Godaddy för ganska länge sedan. Efter ungefär ett dygn så hade dom tagit den ifrån mig eftersom dom trodde jag inte reggade i god tro. (Chatroulette.com)
Det finns många historier om Godaddy och hur dom hanterar kunder. Jag har bara 11-12 domäner hos Godaddy nu och mer än 100 domäner hos Dynadot. Tycker helt enkelt Dynadot är bättre. Och billigare. Senast redigerad av Maxjohan den 2011-08-24 klockan 17:40 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja jag tycker själv att godaddys telefon support är inte alls bra , Otrevliga och allt iallafall i mitt fall. Så blir nog att jag kommer använda Dynadot.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja jag tycker själv att godaddys telefon support är inte alls bra , Otrevliga och allt iallafall i mitt fall. Så blir nog att jag kommer använda Dynadot.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|