Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Vill Ha tips idéer och feedback

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-09-06, 16:44 #1
Fråga kocken Fråga kocken är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Mar 2011
Fråga kocken Fråga kocken är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Mar 2011
Shield Vill Ha tips idéer och feedback

Vill Ha tips idéer och feedback på min hemsida, börjar känna mig nöjd med mitt uppläg av hemsidan, men behöver utveckla känner jag, någon som har positiv/negativ feedback eller idéer?

Mvh Kocken / www.fragakocken.com
Fråga kocken är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-09-06, 17:53 #2
Bjorne Bjorne är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Sep 2009
Bjorne Bjorne är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Sep 2009
Väldigt seg sida. Kontaktformuläret på förstasidan känns ganska knasigt. Är jag intresserad av att fråga något vill jag nog helst se vad siten har att erbjuda innan jag formulerar någon fråga.
Bjorne är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-09-06, 19:14 #3
daniel.s daniel.s är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2008
daniel.s daniel.s är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2008
Detta är 6:e feedbacktråden om samma sida. Är det inte bättre att du bumpar någon av de 5 gamla istället?

Ont: Undermenyn har för många divar och ligger inte horisontellt med resten av sidan.
daniel.s är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-09-06, 21:57 #4
Knös Knös är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Apr 2011
Knös Knös är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Apr 2011
Besvarade frågor osv måste ha större storlek på sin font. Svårt att tyda vad det står, allting ska gärna vara lättillgängligt.

När jag först går in på frågakocken.se så vet jag redan vad sidan innebär och att du har en introduktionstext på förstasidan är därför ganska onödigt. Skulle hellre se att du la det på en separat sida eller längre ner på sidan eller i en liten infobox till vänster istället för Adsense eller höger nånstans.

Det du borde ha på förstasidan är istället kanske de 5 senaste besvarade frågorna eller något liknande.

För övrigt så tycker jag sidan är fint designad, men fontsize runt om på sidan är lite för liten.
Knös är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-09-07, 14:54 #5
tnek tnek är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2003
tnek tnek är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2003
Håller med om det andra har skrivit här. Lite mer grejer:

Sidan är alldeles för bred, #secondnav har t.ex. "width: 1986px;" vilket jag inte riktigt förstår vitsen med.

Nu verkar de tre bilderna till höger vara hämtade från Facebook-galleri, jag hade nog istället valt ut tre bilder på maträtter med riktigt snyggt upplägg som gör sig bra på bild, nu ser bilderna lite mörka och tråkiga ut.

Den korta presentationen på "Om sidan" skulle kanske passa bättre på förstasidan egentligen, då förstår man mer varför man ska ställa en fråga i formuläret.

Fixa särskrivningarna på förstasidan: "mat forum", "mat intresse", "mat intresserade".

Men annars ser det ganska stilrent och lovande ut, bra upplägg med att man kan få svar på sina matfrågor från en kock och få läsa andras frågor och svar. Lycka till med sajten!
tnek är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:28.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017