FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag undrar om någon har erfarenhet av Nordisk E-handel, http://www.nordiskehandel.se/hem/ , och deras system. Speciellt intresserad är jag av återförsäljarmodulen samt abonnemangsmodulen.
Jag har en gammal kund som nu vill modernisera sin butiksplattform. Kunden har endast ett 10 tal produkter men vill nu ta steget att man skall kunna sätta ihop paket av produkter som skickas ut vid en given intervall (månadsbasis). Jag har inte hittat denna funktionalitet på någon av de vanligaste "fria" butikslösningarna (virtuemart,prestashop etc) men ser att Nordisk E-handel har en prenumerationsmodul. Vet inte riktigt om den modulen skulle fungera i mitt specifika fall, men jag tar tacksamt emot info kring detta. Vidare så måste kunden även ha en återförsäljarfunktion och det finns ju till de flesta system. Nordisk E-handel har en sådan modul. Erfarenheter kring den? Brister osv. Alla erfarenheter av Nordisk E-handels butikslösning mottages tacksamt. Jag vill gärna ha lite "användarinput" innan jag går vidare och kontaktar dem direkt. Att snickra ihop ett frontend system för detta tror jag inte är så mycket jobb då butiken inte hanterar så mycket produkter,kategorier etc. Men själva admindelen och hantering av prenumerationer tror jag blir knivigare därför söker jag i första hand ett någorlunda färdigt koncept. Finns det andra lösningar så tar jag tacksamt emot info om detta. |
|||
![]() |
![]() |
|
|