FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag har ett problem med en Facebook-sida jag har till en webbplats. Jag skriver en status som admin men den syns bara för mig, inte någon annan som har gillat sidan.
Någon som har en aning om vad det kan bero på? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
adress till sidan?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Hur vet du att inga får dom? Om du kollar Insights ser du hur många visningar en uppdatering fått. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag ska annonsera ut en tävling med en statusuppdatering inne på facebook-sidan med min admin-inloggning.
Men alla statusuppdateringar syns bara för mig som admin. Jag har testat från min privata profil att gå in och titta på statusen men den syns inte. En annan person hade skrivit i loggen men den syns också när jag är inloggad som admin. Inte för någon annan. Det är bara inläggen från sajten som syns. Jag måste ha missat något eller.... Adressen är http:// www. facebook.com/pages/iPadnytt/113773938707703 Har lagt ut en test status. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Senaste inlägget jag ser är "Vinnare i tävlingen om det smarta iPad-stället ”Bokgemet” är…"
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag har lagt till en statusuppdatering skriven direkt inuti Facebook, "Hello World" ska det stå.
Det är bara inläggen från sajten genom rss som visas. Eftersom jag vill göra en exklusiv tävling för alla som gillat sidan på Facebook, men alla statusar jag skriver själv syns inte för någon annan än mig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Även jag ser enbart inlägg från RSS:en. Du har inte av misstag gjort någon konstig privacy-inställning på inläggen?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag har inte ändrat någonting sedan jag startade sidan. Det konstiga är att allt fungerade i slutet av juli. Kan du se den statusuppdateringen? 21 juli tror jag det ska vara.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vill bara säga att nu verkar det fungera igen, det måste ha varit något fel med Facebooks system.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|