FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hejsan, har kodat lite på en hemsida ett tag, och kom fram med detta.
Jag hade tänkt att lägga upp den på ett domän, men har ännu inte haft tid för det, så det finns ingen trafik på sidan, säljer den endast som kod + databas. Det är en enklare variant av existenzpunktse med funktioner jag tycker saknas på exz. Har du alltid velat starta en sida liknande existenz? Då borde du ta tillfället i akt och börja med denna sida! Lite screens; Filmklipp utan kommentarer; ![]() Filmklipp med kommentarer; ![]() //Har man loggat in på admin-sidan kan man även ta bort kommentarer här. Kontaktsidan; ![]() Admin-panelen, läsa meddelanden; ![]() Sidan har ett fungerade paging-system som syns så fort man lägger till fler länkar än 25. Behöver du skräddarsy detta? Jag kan lägga till/ändra/ta bort funktioner om du bjuder högre. Sidan är kodad i php mot en mysql-databas. Jag hade tänkt mig att lägga upp den på den lediga domänen, ImboredFTW.com. Har du ett annat namn går detta lätt att ändra, inga hårdkodade logos eller liknande. Frågor? Skicka ett meddelande eller skriv här i tråden. LÄNK: hel0 (var vänlig förstör inget, testa att lägga till länkar, skicka meddelanden osv om ni vill dock.) Med vänliga hälsningar, Henric. ps. BUD STARTAR PÅ 50SEK, MINSTA HÖJNING 50SEK PM FÖR KÖP NU PRIS BUDGIVNING SLUTAR 22:A JULI. NUVARANDE BUD: 400 SEK Senast redigerad av Kekke den 2011-07-29 klockan 11:15 |
||
![]() |
![]() |
|
|