FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Jag skulle vilja veta vad det är för pris nivå som gäller för GIF / Flash banners i olika storlekar? Finna det något företag som säljer dessa? hittar mestadels på logotyper och webdesign men inte direkt någon som säljer banners? Jag är inte intresserad av att köpa / hyra någons tjänst för att göra en banner åt mig utan jag frågar mest till framtiden och av rent intresse. Så om ni vet någon site som säljer just detta så vore det grymt om ni ville lägga in en länk. Mvh Robin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Är övertygad om att de flesta webbyråerna kan erbjuda även detta.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
http://gimme-website.com/v4/?cat=7
Warning för naket innehåll! hon gör även vanliga icke adultbanners ! talar bra finska o engelska Individuals 20 dollars Pack of 15 200 dollars Default sizes: 120×600, 160×600, 180×600, 750×180, 728×90, 500×100, 468×80, 468×60, 300×250, 220×125, 200×300, 150×150, 125×125, 120×240, 120×60 or any other sizes you need. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
20 dollar är ju brutalt billigt. Onekligen vet hon vad hon gör och kan fixa till dessa någorlunda snabbt.
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack, det var informativit! Det är ju så att jag tänkte kolla närmare på detta då jag funderar på att erbjuda denna tjänst i mitt företag. Men frågan är om det är tillräckligt värt beroeende på tiden det tar.
Ingen som vet något svenskt företag som har en tjänst just för detta? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det flesta webb- och reklambyråerna kan fixa detta. Timpriset brukar variera mellan c:a 500 - 900 kr/h exkl. moms. Googlar du så hittar du många som kan göra det billigare.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|