FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej,
Är det någon hjälpsam person som kan hjälpa en stackare utan TV-jack på firman??? Skulle uppskatta varmt om någon kunde fixa en liten "länk"..... Fick hjälp för några år sedan av en herre...på forumet...tack. Matchen startar 16:15 i dag... Danke very much Mathias |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu vet jag inte hur forumets politik gällande sådana länkar är (ber om ursäkt om jag gör något fel med detta inlägg), men om jag vill se på matcher och inte har möjlighet att följa dessa via vanlig TV brukar jag först vända mig till www.livetv.ru (iaf om det gäller hockey, längst upp till höger kan du byta språk till engelska om defaultversionen kommer på ryska), därefter till myp2p.eu.
Livetv.ru är bättre på länkar som kan ses direkt i webbläsaren medan myp2p.eu är bättre på fotboll. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack ADRTCK
Någon som kan Ryska? hahahahaha ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Google translate
![]() Hjälper i alla fall att navigera sig på sidan. Svårare med kommentatorerna. Senast redigerad av petlin den 2011-05-13 klockan 16:54 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Nykomling
|
Skönt när man bor i Cypern och kan köra Slingboxen från Sverige
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
dagens tip: viaplay.se bjuder på ett gratis evenemang, ange "VIASATGERIGEN" i kassan och du får matchen gratis
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
dynamixx Kom nyligen hem från Cypern såg Sverige Vs USA på puben..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Nykomling
|
||||
![]() |