FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Jag har gjort min första svenska hemsida och det här kommer bli mitt första inlägg här! Det jag undrar över är hur bra sidan är rent seo-mässigt. Då menar jag inte inlänkarna utan bara hur sidan är uppbyggd samt hur keywordsen har blivit. vet inte om sidan står underst men jag skriver den här för säkerhetsskull hjärnskakning.se Tusen tack! : ) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Kort och gott: Ganska bra inom SEO perspektivet On-page optimering.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
301:a antingen hjärnskakning.se till www.hjärnskakning.se eller tvärt om. Just nu har du ett så kallat canonical issue eftersom siten visas på båda.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
vad är bäst www punkt hemsidan eller utan www?
och hur gör man en sån?! ;S |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
och trådlöst. ganska bra säger du. kan du säga mer specifikt vad som kan göras så den blir mycket bra? : )
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
jag vet hur man gör en 301a men var sätter jag den liksom?
har jag länkat med både www punkt min sida och utan www inom min sida eller? kan man inte bara ändra sidan då istället för en 301a ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag tror du redictar i .htaccess filen.
Mer om din sida: Bra h1 tagg, sökordet finns i domänen, utgör en del utav texten, fin internlänkning, bra med text mm.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
kan jag skriva h2 taggarna annorlunda?
och kan jag göra nåt mer för att göra sidan bättre? och hur ser man om en sida har canonical issues? har kollat runt lite och ser inte svaret direkt då jag endast länkar till min sida utan www på alla länkar : S Är canonical issues något som min host kan fixa för sidan? jut nu har jag en fil som heter namn.htc - är det den filen jag ska koda något så sökmotorerna vet vilka sida (www eller inte www) som ska gälla? och är jag tvungen att göra det för ALLA sidorna under minsida.se ? eller är det bara startsidan? tack för svar! : ) |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|