FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Ny på forumet måste jag bara säga att det här är ju vad jag har letat efter. Jag håller på att utveckla en hemsida för mitt blivande företag och håller på i dagsläget att jaga intressenter/samarbetspartners. Därför skulle jag behöva en relativt simpel loginfunktion till wordpress att lägga frontend och den skall även användas under frontend-temat efter själva inloggningen. Där är tänkt att länka till filer som jag då och då kommer lägga upp till mina samarbetspartners. Vet någon vilket plugin som lämpar sig smidagst och säkrast?. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
WordPress har ett fullfjädrat stöd för användare, finns väll inget som hindrar dig från att använda detta?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Stöd har systemet, men vad jag har problem med är att jag inte har widgets eller något tillägg synligt i administratörgränssnittet.
Så vad jag tror lär jag behöva ha en funktion som styr själva inloggningsförfarandet. Databasen finns ju redan, men inloggningsfunktionen som jag till synes inte hittar/vet hur man aktiverar ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Administratör
|
Wordpress tvingar ut folk till /wp-admin
Borde i teorin gå att lyfta hela det formuläret till vilken sida du vill.
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Okej, hur får man det till att fungera rent praktiskt?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag provade för 2-3år sen detta kommer jag ihåg: http://wordpress.org/extend/plugins/sidebar-login/
Sen om det kommit något annat/nyare/vänligare vet jag ej. Antar att detta var i praktik de du letade efter? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack för hjälpen! Jag fann min lösning
![]() |
||