FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag är intresserad av att köpa sajter eller system som är skrivna i objektorienterad PHP. Antal besökare, intäkter eller om sidan/systemet ens är lanserad eller helt klar är av mindre intresse.
Exempel: * 100% PHP5 (alltså "nya" sättet att deklarera variabler med public, private o.s.v.) * Använder OOP på ett smart sätt med polymorfism, builders, helpers, factory methods, arv, abstrakta klasser och interface * MVC eller annat strukturerat mönster * Väl dokumenterad kod (gärna med phpdoc eller liknande) * Versionshantering (helst git eller svn, från tidigt skede i projektet) Jag är helt enkelt intresserad av ett system som är professionellt objektorienterat, och är alltså inte ute efter system med procedurell kod där man i princip bara kapslat in metoder i klasser. Om koden är baserad på något ramverk som Zend eller Cake har ingen större betydelse. "Teknisk höjd" även på klientsidan är givetvis ett plus. Budget: 100 000 kr. Jag är öppen för alla möjliga typer av förslag kring affärsupplägg, så hör gärna av er för en diskussion. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|