FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Har du suttit och funderat på hur du blir rik över en natt? Ligga på en strand medans miljarderna ( du läste rätt! Miljarderna ) rullar in? Tycker du om att resa, få en vacker stureplanspingla? Sportbilar?
Då har du hamnat rätt, för nu säljer jag av dessa superexklusiva premiumdomänen. Och inte nog med det, följer du mina råd gällande varje domän. Så är det omöjligt att misslyckas, och gör du det... så garranterar jag att du inte får några pengar tillbaka! franksinatra.se Köp snubben och hyr ut honom på fester och annat, eller klä ut dig själv och hyr dig själv. Varje bokning borde ge runt en miljon dollar! Vi antar att första året börjar lite trögt, du bokar endast in 366 dagar om året. Det ger dig 400 miljoner. industrier.se Skapa en katalogtjänst där du listar alla industrier i Sverige, du måste garantera att deras försäljning ökar 50%. För det tar du en miljon, kör aldrig provision. Utan du ska ha pengarna direkt i handen, baktransaktioner accepteras inte heller. Du ska ha hela helvettet på plats. Andra bra försäljningsknep är bra öppningsfraser "kniven eller pengarna!", fungerar mycket bra på ensamma tjejer mitt i natten. Men borde fungera på chefer också. exhaust.se Samla ett glatt gäng från olika förorter och låna andras avgasrör, och sälj vidare. Åker du fast så säger du att du investerar pengarna för dem och att de sparar allt tills de får en ny bil. Börjar investerarna samlas utanför ditt hem, så kör du om samma procedur. Fast med bilar! Alltså dessa tre superheta domäner är till salu: franksinatra.se exhaust.se industrier.se Jag måste tyvärr sälja av dessa eftersom jag har jätte mycket annat för mig! Domänerna har droppats så de är äldre en hälften än de som förstör trådarna på detta forum. Har du några frågor så tar vi det i gränden. Senast redigerad av Captcha den 2011-02-07 klockan 16:52 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Herregud.... Du har inte lite för livlig fantasi?? Miljader hahahahaha.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Dagens post!
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Bra idér måste jag säga
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Skönt med lite humor på WN
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Riktigt rolig
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ingår Frank Sinatra vid köp av franksinatra.se eller är det något man måste ombesörja själv?
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|