FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej
Någon som kan ge mig ett tips på ett bra & billigt nyhetsbrev. Behöver ej vara något avancerat. Vill ej binda upp mig på flera månader eller dylikt. Skall mejla till ca 3.000 kunder. Mvh Johnny Granath |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
mailchimp... gratis med 6000 mail/månad
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Kanon, den ska jag kolla direkt, tackar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
+1 för mailchimp. Sjukt enkelt och bra att använda, blir imponerad varje gång
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
ja, enda minus som jag ser det är att du måste validera info@. kontakt@ webmaster@ och så vidare, d.vs alla sorters generiska eposter som inte symboliserar 1 person, men ett företag/organisation eller rent av en roll i ett företag. Detta betyder att när du importerar alla dina kontakter så kan man fort få en relativt hög % av manuellt arbete i de kontakter som du måste lägga in själv i listan. Jag vet inte hur det är för er andra, men jag vänder mig mot just webbmasters med min tjänst, och upptäckte att jag hade c.a 30% av dessa adresser på drygt 700st. Så det blev en fin kväll med copy/paste. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Mailchimp tillåter bara max 2000 prenumeranter för att det ska vara gratis. Jag kollade själv på det eftersom jag funderar på att byta från mitt nuvarande system, men jag är snart över gränsen och priset är för högt för mig.
Just nu använder jag PhpList (gratis script). Det fungerar bra, men jag har haft en del tekniska problem med det på sistone. Om det inte löser sig måste jag byta, men till vad?? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Mailchimp. Det är absolut värt att betala för.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag använder mailchimp och det är verkligen klockrent bra.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|