FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har fler problem att komma åt Loopia? Jag kommer varken åt Loopia eller min webmail, blogg och en webbsida.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag kommer inte åt varken Loopia eller någon sida jag vet använder Loopia åt sina domäner.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det finns redan en tråd om detta... http://www.wn.se/t1043490.html
Edit: Brädad av mig själv. Se nedan! Senast redigerad av mekwall den 2010-11-30 klockan 16:25 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Senast redigerad av kalasboll den 2010-11-30 klockan 16:23 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag skäms personligen att jag är kvar med mina tjänster där. Känns som om det är minst en gång månaden som det är fel där. Skulle nog vara mer driftsäkert att sätta upp en burk på kontoret och lägga allt där. Nu funderar jag starkt att flytta allt, nåt förslag på ett webbhotell som håller måttet?
Det här året blev jag mest besviken på Loopia och Tele2, byta bägge blir nog av nu! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() Detta visar ju bara på hur sämst Loopia är. Den tråden som låg först när jag skulle kolla om det var någon störning var just den gamla, och tog för givet att det handlade om dagens problem. My bad. Ber om ursäkt till TS. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Den funkar ju också lite sådär, den kan ligger hos loopia?=) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Driftbloggen.se är förmodligen Sveriges mest välbesökta webbsida just nu, så det kan vara anledningen till dess nertid
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|