FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
För några dagar sedan märkte jag att facebook gjort om strukturen för ens facebooksidor, jag är adminstratör för 2 av mina kunders sidor.
Nu skall man alltså välja använd "facebook som sida", när jag gjort detta börjar facebook strula. Jag kan bland annat inte posta länkar (vanliga inlägg går bra dock), redigera sidans information, lägga till nya bilder osv. Jag kan heller inte växla tillbaka till min egen profil, trycker jag på den knappen kommer bara en blank sida upp, utan måste först logga ut och sen logga in tillbaka med min personliga profil. Nån som stött på detta problem eller vet vad det kan bero på? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Inte för att det hjälper dig, men nej, det har fungerat klockrent för oss. Under account-menyn kan vi växla mellan pages och våra egna användare.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja jag har problem med att den låser sig till och från. Sidan blir blank. Dock är jag ny och lade upp en sida först igår. Jag måste logga ut och sen logga in på nytt. Det är smått irriterande och jag vet inte vad det beror på.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har också upplevt det. Började använda FF istället för chrome just för facebook och det löste problemet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag har samma problem och håller på bli tokig. Om någon hittat en lösning var snäll och dela med er av den.
Jag kör Mac och FF, och det bara hänger. Mac och safari och det hänger, IE via wmwarefusion och det hänger. Kort sagt varenda förbannade kombination av läsare och Mac. Kan det vara min Mac som är problemet??? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Det som hjälpte när jag använde Safari var att Resetta Safari och även tömma Cache, då fungerade det bra första gången efter det men fick samma problem igen lite senare. (Du hittar detta under Safari-menyn.) Men eftersom det låter som ett datorproblem, testa detta: Starta din MAC i felsäkert läge. Bara håll ner SHIFT knappen tills efter det att du ser Apple-logon på skärmen. Testa igen, fungerar det i felsäkert kan det vara någon applikation/process som körs i bakgrunden som hamnar i konflikt med Facebooks skript. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Tror facebook har haft lite problem med sina java-script när man har varit inloggad som sin sida, haft samma problem som ts flera dagar.
Nu verkar det som att FB har rättat buggen, allt flyter på bra för mig när jag loggar in som en av mina sidor. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tack för hjälpen, men även hos mig rättade det till sig utan åtgärd.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej
Snor tråden lite, sry, men jag har fått ett problem nyligen och det är att inläggen i Facebook numera lägger sig på en skräppost sida. Aldrig varit med om detta förut. Någon som kan ha en bra förklaring eller varit med om detta själva? Mvh Johnny |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|