FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
I Februari började jag febrilt arbeta med en idé jag fått om att skapa ett gamingcommunity. Detta skulle till en början pilotas mot den nordiska counter-strike scenen för att sedan vidareutvecklas till flertalet olika spel. Grundtanken med sajten är det är här man ska hitta dem bäst arrangerade turneringarna med fräcka priser och en kvalitetsnivå utöver det vanliga. Efter problematik med kodning och oorganiserade programmerare som inte håller deadlines samt pengar som rinner iväg, så rann till slut det hela ut i sanden.. Designen är gjord av ett brittiskt företag (Vissol.co.uk) och all kod är hopknåpad av Malmöföretaget HLKonsult. Sidan innehåller bl.a.;
Nedan finner ni länkar för att kolla in sajten: Startsida Turnering Forum Användarprofil Användargrupp (Klan-sida) Jag innehar tyvärr inget tekniskt kunnande och kan därför inte åtgärda de smågrejer som finns kvar att göra. Vad som även kan vara bra att veta är att bryggan mellan vBulletin och det "vanliga" inlogget inte fungerar och behöver åtgärdas, Därav får man inte det befintliga forumet i köpet. Specifikation på försäljningen (Vad som ingår):
Har ni några frågor är ni välkomna att skicka ett PM till mig, alternativt ett epost på seb.wollter @ gmail.com Startbud: 5000kr Jag säljer helst som privatperson Senast redigerad av sebastianw den 2011-01-19 klockan 18:51 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Värt att notera är att även om forumet inte är bryggat med övriga sajten så är den 100% lanseringsklar.
Om det finns några som helst frågor eller funderingar kring något, så tveka inte att fråga! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Sajten är fortfarande till Salu, vBulletin-licensen har dock redan blivit såld.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|