FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hejsan, nu har jag fått problem med en av mina senaste projekt. När jag går in på sidan blir det så att sidan blir hel vit så jag måste uppdatera för att det ska funka. Varför är det så? Sidan det gäller är nattklubbar.net Sidan är gjord i wordpress!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Vad gjorde du innan det blev helt vitt? Slå på felmeddelanden och kika efter eventuella grejer du kan ha ändrat i databasen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Den verkar fungera nu så förmodligen var det något tillfälligt fel hos ditt webbhotell (om du nu inte gjort något själv).
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Prova att byta till standard-template och se om problemen är kvar. Avaktivera alla plugins också. Senast redigerad av Linuus den 2011-01-10 klockan 12:24 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
På vissa undersior funkar det & vissa inte!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Verkar fungera med standard temat! Men inte de temat jag avnänder..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Även om du gör såhär?
1. Gå in på: http://www.nattklubbar.net/ 2. Klicka på Stockholm 3. Klicka på Lobby För övrigt så är det bara första gången det inte funkar. Gör en refresh så funkar den hela tiden sen ![]() @grizz: Du använder WP-Super-cache? Prova att avaktivera det. Verkar vara många som har problem med det. Googla "WP Super Cache blank page". Såhär står det om pluginet Citat:
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|