FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Hej,
Har börjat som säljare på ett litet företag och ekonomin är inte den bästa just nu, söker ett program som gör att man kan lägga in kunder samt lägga till olika kategorier, tex Optikduk, Microduk... Programmet behöver inte vara ngt avancerat, gärna gratis om det finns.. Finns det "skicka mejl till kunder" direkt i programmet så är det ett stort plus. Tips mottas gärna! Mvh Micke |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Med SPCS administration kan du lägga in kundregister, bokföra, och artikelregister. Vet inte om man kan maila från programmet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Kan webbaserade Highrise vara något? Gratis upp till 250 kontakter/kunder.
http://www.highrisehq.com/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Ett komplett affärsystem i MS Access som finns i gratisversion är WINBAS som är ett rent svenskutvecklat system, har testat och verkar funka bra, har lite allt möjliga funktioner. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Sugarcrm kanske?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Återupplivar och lånar tråden!
Jag söker ett enkelt kundregister Man skall kunna lägga till kunder Fullständiga namn Telefonnummer Meddelande Och möjlighet att skicka mail helts något online! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Om det ska vara så enkelt, varför inte Outlook eller Windows Mail etc?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Alla mailprogram/tjänster med stöd för en kontaktbok/kontaktlista stödjer det?
Jag har t.ex. all den där informationen om alla mina affärskontakter via Gmail i min Android-lur... Gmail's kontakter har grupper, fullständig kontaktinformation, möjlighet för flera adresser och kontaktsätt (obegränsat antal mail/telefon/websajter). ... och ja, du kan maila dina kontakter/grupper OCKSÅ! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tacksam för svar, trodde det fanns något fristående.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|