Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Söker en Joomla/Jomsocial fanatiker...

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-12-23, 17:09 #1
MusikMixen MusikMixen är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Feb 2008
MusikMixen MusikMixen är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Feb 2008
Standard Söker en Joomla/Jomsocial fanatiker...

Ska starta upp en ny radiostation och har tänkt mig att använda Joomla och Jomsocial som grund.

Du som söker ska kunna det på dina fem fingrar.

Sidan ska byggas i Joomla och använda sig av Jomsocial samt använda sig av ett plugin för broadcast (Spacialaudio) samt ett forum som grund.

Sidan ska vara så seo anpassad som möjligt och användarvänlig. Dens ak vara snabb och inte för resurskrävande. Flera språk ska läggas in som Svenska, Norska, danska och finska till att börja med. (Språken får jag hjälp med, men finns det färdiga är det bra.)

Sidan ska ha stöd för betalning genom Payson och SMS (har inte bestämt vilken än, men ska stödja de nordiska länderna).

Det ska finnas olika användare:
Vanlig medlem
Guldis (kan önska låtar och se besökare på sidan samt lägga upp fler bilder/videos/skapa grupper m.m)
Skribent, skriva nyheter. Detta ska helst vara ett tillägg till ngn av de andra medlemsgrupperna.
Moderator. För forumet
Admin (godkänna låtar/album. Kunna se betalningshistorik samt varna/radera medlemmar.
Superadmin.. Som scriptet är inställt på nu.

Förutom vanliga communityt så ska skivbolag och artister kunna lägga upp album med låtar samt bild samt få en egen "fan" sida. ID3 scriptet är till att föredra.

Man ska som guldis medlem kunna skapa spellistor från musikarkivet och kunna tex lyssna på det i mobilen eller på datorn.

Scriptet som kommer från spacialaudio fungerar så här. Du kan se arkivet med låtar, trycka "önska" och sedan skriva en hälsning. När låten spelas så visars vem som önskat den samt hälsningen. Detta ska visas under loggan..

Du som tar dig an jobbet kommer även att fixa layouten på sidan, om du laddar ner ett gratis eller gör ett själv spelar ingen roll, bara vi är överens om hur det ska se ut.

Jag hade tänkt mig ngt liknande:
Vänster sida: Menyn för de olika delarna (Community, radio och nyheter)
Höger sida: Reklam samt "har spelats"
Top: Logga, samt reklam

Är du intresserad och känner att du fixar det får du gärna höra av dig genom PM med tänkt pris, dina tidigare arbeten med Joomla samt ungefärlig tid för projektet.

Lönen betalas som privatperson.
Väl möt!
MusikMixen är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:18.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017