FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag har aldrig kollat igenom mina exit links i statistiken förrän nu. Kollade idag på en av mina sidor och det var ca 100 exit links som börjar på googleads.g.doubleclick.net
Är det annonser som folk har klickat på så verkar det hela ologiskt. När jag kollar i statistiken så ser jag som sagt över 100 exit på en dag på den domänen, alla från olika IP och olika städer i sverige. När jag då kollar på mitt adsense konto så är det 1 klick som genererades från sidan samma dag. Är det jag som är ute och cyklar eller är det google som inte betalar för mina klick? Jag har ställt in kontot på att inte visa gratis annonser! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Har du 'Link Units' eller bara 'AD Units' på sidan? Google betalar ju inte för klicks på 'Link Units', endast för klick på annonserna som dyker upp efter att man klickat på en 'Link Unit'.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
|
Det brukar vara så där. Varför vet jag inte.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
Nej, det finns inga links där Webbot.
Eric, det är väl inte alls bra att det är så? Det innebär väl att vi inte får betalt för våra klick? Jag väljer ju att inte visa Gratis annonser, då vill jag inte ge bort gratis klick heller. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Är det inte spindlar och allt annat som räknas som ogiltiga klicka som är ca 100 st om dagen då?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|