FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hejsan allihop,
Jag har tidigare haft uppe en tråd med feedback på ett spel som ni hjälpte att ge massor med bra feedback till. Nu är jag med och jobbar på ett projektverktyg som just nu är i betatestningsläge, har ni tid får ni gärna kolla in och ge all typ av feedback ![]() Det som vi försökt få till är mer en whiteboard känsla än ett avancerat projektverktyg, du kan t.ex. inte ha mer än 6 uppgifter per person och dag. Vi försökt få det snabbt att jobba med, själva kalendervyn är en javascriptlösning där du kan dra och släppa uppgifter, även ändra längd och beskrivning på uppgifter kan göras direkt i kalendervyn. Man kan snabbt mata in uppgifter till "Unplanned" vyn som man sedan med hjälp av drag n drop kan placera ut på kalendern. Just nu jobbas det på en ny sidebar och en ljus version av gränssnittet. Allt är gratis för att försöka samla in så mkt feedback som möjligt innan en slutlig release. Jag vet att en tråd legat uppe på fel ställe, den skulle så klart legat här under feedback. http://beta.microproject.com ![]() Tutorial kan hittas här: http://www.youtube.com/themicroproje.../1/7Rtyp7zS7uw |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Finns det något testkonto?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Projectledar användare:
[email protected] / demodemo Vanlig användare: [email protected] / demodemo Ifall det är många inne samtidigt på testkontot kan det bli buggar i gränssnittet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Var bara inne en snabbis, gillar ditt GUI!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Häftigt!
Här kommer min kritik:
Det här det häftigaste jag har sett i Feedback-sektionen på ett bra tag, ser fram emot att kunna byta ut Basecamp mot Microproject! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Ser mycket imponerande ut. Men varför kan jag inte lägga nånting på helgen? Vissa av oss jobbar faktiskt då med :P
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
1. Status: Nästa version vi lägger ut kommer att ha kryssruta för Completed. Så ska det funka, helt rätt! 2. Tasks: De tasks som ligger under 'Unplanned" är alla icke tidsbundna. 3. Start and duration: vi för en diskussion just nu om detta. Bra att höra hur du tycker. 4. Klicka på någon av menyerna - Unplanned, In progress eller completed. 5. Vi håller på att finjustera css:er för alla popups. 6. CSS Bugg, vi fixar. 7. Den ska ha en fast bredd. Korrekt. 8. Bra med din input. Vi för en diskussion om det också. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Nu ligger det ute en större uppdatering som ni gärna får testa på.
Sidopanelen till höger är det många ändringar på, uppgifter går t.ex. att dra mellan personer direkt i listan. Nu finns det även en ljus version av sidan som går att byta mellan när man är inloggad. ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|